… Нанесох се в студентското общежитие и разбрах, че стаята  си ще я деля с друго момиче. Надявах се да ме хареса и да можем да се спогаждаме. Понеже аз не бях от най ‘’работните ’’ и ако тя бе от тези, които обичат да им е чисто щяхме да имаме малко пререкания, най вече пререкания с моя мързел. Надявах се да е от онези купонджийки, които още с влизането през вратата на общежитието ще те заредят с положителни емоции и това до някъде ще ти бъде в успокоение за предстоящата напрегната сесия.
Когато се нанесох съквартирантката ми я нямаше. Бях сама в цялата стая. Беше ми толкова скучно, че не знаех какво да правя. Бях разопаковала багажа си, подредих го и сега чаках. Не бях сигурна какво, но чаках. Легнах на току що постланото си легло, взех си mp3-та пуснах си музика и затворих очи. Изведнъж зазвуча от слушалките ми песента massive attack – paradise circus. Стана ми някак … толкова топло. Смъкнах дънките си, но сякаш тази песен караше кръвта ми да бушува и все още ми бе горещо. Свалих и блузата си и останах само по бикини и сутиен. Тогава ръцете започнаха да се движат по ритъма на песента … започнах да смъквам бельото си, само с една ръка. Усетих, че е вече до глезените ми и го хвърлих на пода. Ръцете ми се движиха по тялото. Разтворих крака и ги свих в коленете … тази песен ми действаше толкова възбуждащо. Усещах как ме полазват тръпки от удоволствие. Станах от леглото и отидох пред тоалетката. Виждах образа си в огледалото, вдигнах единия си крак на тоалетката и едната ми ръка продължаваше да държи mp3-та, а с другата обхождах цялото си тяло … цялото… пъхнах ръката си между бедрата си, раздвижих ръка в бързи темпове, а навлизащите пръсти ми доставяха все по-голямо удоволствие. Бях затворила очи … и усетих чужда ръка да се плъзва по талията ми. Изтръпнах , бях забравила, че може всеки момент да си дойде съквартирантката ми и да ме завари така … какво ли си е по мислила. Аз дори не можех да я чуя, защото слушах музика … Притесних се, засрамих се, направо умирах от срам … но в този миг се и учудих. Усещах как едни устни се движеха по гърбът ми. Устните на моята съквартирантка?!  Колко ли време е наблюдавала това се запитах. В огледалото виждах как тя съблича дънките си и ги хвърля на пода. После съблече и дънковото си яке… и тениската … и ги запрати на пода при другите дрехи. Махна слушалките ми от ушите доближи устните си до моите и каза .. : аз съм Ваня, съквартирантката ти … спокойно заключих вратата няма кой да ни види. Тогава усетих устните и по моите. Не можех да повярвам, целувах се с момиче… и по дяволите, харесваше ми. Тя спря и ме погледна … хвана ме за ръката и ме поведе към леглото ми. Бутна ме да седна на леглото и тя дойде до мен. Свали сутиена ми а през това време не спираше да ме залива с целувки по устните и вратът. Изведнъж ме бутна назад и аз паднах на леглото. Харесваше ми грубият и стил. Накара ме да заема такава показа каквато бях взела преди тя да се появи … Облиза обилно устните си, усмихна ми се и сведе глава към слабините ми. Усетих как езикът й заигра. Как го ближеше и смучеше. От време на време използваше пръстите си, които проникваха дълбоко в мен и правеха бързи и дълбоки тласъци. Почувствах как езикът й започна да прониква вместо пръстите й – не беше достатъчно дълъг, но вършеше работа – точно толкова добра, колкото и ръцете й. Насладата беше неописуема. След няколко минути наддадох оглушителен писък. Течността се източи от мен, тазът ми се повдигна възможно по-високо и все още усещах игривият и език по тялото си … за последно усещах как пръстите и се движеха по слабините ми …

Една история написана специално за Dragomir Kaludov …

